Drama Baitul Rahmat TV1, Aku Bagi Thumbs Up!

Tuesday, July 24, 2012


Korang tunggu azan kat TV mana? Aku tunggu kat TV1... huhuhu.. Feeling evergreen kan... Lagi pon azan kat TV1 jelas dan kuat! Ok bukan bab azan aku nak citer, aku nak citer bab selepas azan tu. Sambil-sambil tengah berbuka puasa tu aku TER tengok la drama Baitul Rahmat nih, masa aku tengok tu dah episode ke-2.. Best jugak cerita nih.. Yang penting semua pelakon memang mantap! Pelakon evergreen jugak ok! Lakonan memang hebat!

Citer Baitul Rahmat ni berkenaan dengan rumah orang-orang tua.. So banyak kisah yang menceritakan bagai mana orang-orang tua masuk ke rumah berkenaan.. Kita dapat tengok la kisah anak derhaka yang buang mak bapak kat rumah tu.. So banyak la drama air mata! Yang penting nampak real ok! Bukan di buat-buat! Jeritan-jeritan yang wujud semua nya superb! Naik bulu roma dan segala bulu yang ada kat badan aku ni...

Korang klu nak tengok, esok buke TV1 jam 7.30 mlm... Boleh la feeling-feeling sekali huhuhu... Yang penting aku dah terlekat nak tunggu cerita ni tiap hari.. adus!!! 

Sinopsis penuh klik sini.

Lagu tema ialah : Ustad Abdullah Fahmi - Solawatu. Beli lagu di sini : http://nasyeedshop.blogspot.com/2011_12_01_archive.html

*Kali terakhir aku sangkut tengok drama berantai ni cerita Seth Tan tu... huhuhu..

0 comments:

Post a Comment

 
Diary Faisal © 2012 | Designed by Bubble Shooter, in collaboration with Reseller Hosting , Forum Jual Beli and Business Solutions